Post by disdogggiftmulconk on Feb 17, 2022 22:13:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Clone Armies: Battle Game 2022 version ▞▞▞
Dit spel is goed! Je kunt veel dingen doen, zoals met elkaar vechten, sandbox doen en ook uitdagingen doen! Dit spel is super leuk! Maar de maaier die ik heb is zwak. En waarom put de reapers-laser zijn gezondheid uit? Waarom kan de reparatiebot reaper niet repareren als hij gewond is? En in multiplayer loop ik soms uit het spel. Hierdoor verlies ik mijn beoordeling en kun je geen coöp-sandbox toevoegen, zodat het leuker zou zijn?
LEGO Star Wars 501st Legion Clone Troopers
Echt slecht, je kunt doodgaan als het geen zin heeft en zelfs niet naar de volgende LV kan gaan omdat het te moeilijk is of niet de start heeft die nodig is
Deze game is in het begin zo leuk dat ik dacht "dit ziet eruit als weer zo'n van DIE games", maar ik heb geleerd een boek nooit te beoordelen op zijn omslag, ik zou het zeker aanraden
Maak het spel eerlijker. In multiplayer mag je maar 4-6 troepen plaatsen, wat betekent dat het oneerlijk is. Je geeft echt niet om je spel?
Ik vind het erg leuk, maar 2 sterren, want aan het einde van het level had je verwacht dat het zo gemakkelijk was, geef me maar 15 klonen!!!!🤬🤬🤬
Welcome to Pocket Wars! Take control of your army and guide them to victory in this turn based strategy board game for your iPad and iPhone.
Grappig spel, maar het is te moeilijk en je kunt je legers niet upgraden, want je hebt niet genoeg geld
[3D Platformer] Super Bear Adventure Petualangan xzop
Het is veel te moeilijk om de niveaus te verslaan
Clone Armies: Battle Game Toiminta ucez
Het is zo goed, alle veranderingen en de pvp en de campane-modus is zo goed. Ik wou dat het spel geen speler met 100 punten had, agenten met 900 punten ps ik ben de 900
super leuk en uniek spel, maar na een paar keer spelen heeft het spel veel werk nodig
leuk
Ik heb genoten van het spelen van de missies. De gerangschikte is zo gebroken en b.Je hele basis kan worden vernietigd door een helikopter en je kunt er niets aan doen. De matchmaking in dit spel is zo slecht. Pay2win, degene met een beter nut wint.
Rot spel niet spelen dit is echt tijdverspilling
Ik ben dol op dit spel, er zijn een paar problemen die ik heb gehad met multiplayer, maar het goede overtreft het slechte, dus het is een vijf voor mij
Het is goed, maar wordt een beetje saai en ik haat het dat je moet betalen of tot het einde moet wachten om de sandbox-modus te krijgen.edit:gewijzigde rating.ontmoet verschillende hackers die verschillende klonen tegelijkertijd besturen, en daar had onbeperkte capaciteit
Clone Armies: Battle Game Aksi rykq
Ik zou willen zeggen dat de matchmaking ver weg is, ik ben gekoppeld aan een 1200 en ik ben 800, het heeft geen zin, maar het is een geweldige game
Hoi ja, het laatste nieuws het eerst op de hoogte blijven van alle gemakken van de 3, maar dat zal wel een paar dagen later nog een keer in de vakantie. Een 4g hoi hoi hoi, ik
De vijfde en laatste game, genaamd Star Wars: Clone Wars Adventures ... De Clone Troopers bijnaam Battle Droids "The Tin Cans", ondanks het feit dat velen
Ik hou van het concept van het spel en de mechanica, maar het enige wat ik niet leuk vond, is de matchmaking die tegen tegenstanders van een hoger niveau speelt. Los dit op en ik zal zeer tevreden zijn en hoop dat ik dit in de volgende update zie, bedankt
Clone Armies: Battle Game ஆக்ஷன் pxup
Ik speelde de oude en ik denk dat de Sqaud-eenheid een prototype is voor een eenheid genaamd Sqaud afvuren Ik ben de zoon en ik wil een nationale garde-eenheid zoals een gevechtsingenieur zoals mijn neef Shannon met groen in plaats van blauw en alleen voor blauw en alleen voor dit account omdat mijn idee
Koop Star Wars: The Clone Wars Republic Heroes Steam
Soldaten zullen niet schieten en multiplayer zal niet werken.
Wargaming voor 9-12 jaar kopen? Kijk snel! | bol.com
Clone Armies: Battle Game Akció eng
Copycat: afbeeldingen, stockfoto's en vectoren | Shutterstock
De game is leuk, de bazen zijn uitdagend, maar om eerlijk te zijn gebruikten ze uitdagende baasgevechten als onderdeel van de marketing
Drie sterren omdat je moeite hebt gedaan in dit spel, het is alleen dat de vijand naar beneden mikt, maar ik kan het niet als je het haalt, zodat ze een beetje kunnen veranderen, dan zou dat in evenwicht zijn omdat je ze niet helemaal kunt noemen, maar jij kan nog steeds naar beneden richten ook de buitdoos het is niet erg goed het geeft je dezelfde klonen het is niet leuk meer de paarse gaf me geen goede klonen het gaf me niets anders dan upgrades je kunt het zo maken dat paars je een nieuwe kloon moet geven meer met alle loot boxes die ze nodig hebben
Apkread biedt de beste nieuwste apps en games voor Android en IOS, krijg 100% mobiele apps en games ... Clone Armies APK ... Battle lands Royale Apk.
Zeer goed spel. Waarom voeg je geen toernooimodus toe voor multiplayer. Voeg ook meer Senerio-missies toe. Dit spel is leuk. Maar voeg meer toe. Geef meer!!! Lol, ik kan niet wachten om deze co-op-optie te spelen die je hebt toegevoegd. Ik ben erg onder de indruk. Ga zo door met de geweldige ideeën en het geweldige werk dat je doet. Dank u... Momenteel aan het updaten. Ik hou van het geweldige werk dat tot nu toe is gedaan. Ik geniet echt van dit spel en zie mezelf het voor altijd spelen. Ik ben altijd bereid en bereid om advies te geven. Ik hou van dit strategische spel.
Leuk spel maar weinig ventjes en wapens
Het is best leuk, ik heb het in 2018 gespeeld, maar het probleem is dat er veel bugs zijn, zoals mijn verbinding is goed, maar het zou zeggen dat ik geen verbinding heb en een keer zei het dat ik geen verbinding kon maken met de server, repareer dit dan
Ik vind het geweldig en ik heb zoveel geluk en dit is niet nep, maar ik heb wel een beetje een probleem wanneer we met mijn vrienden altijd de verbinding verbreken, dus repareer het alsjeblieft, maar ik vind het ook geweldig
Leuk om te spelen en coole mechanica
Het is een heel goed spel, maar als je kunt en als je wilt, kun je het halen als je eenheden die tijd niet sterven, kun je het halen, ze sterven niet zonder reden
Ik hou van dit spel, maar de oude versie was beter. Ik heb echter een paar dingen op te merken. Allereerst, wat is er met Coop gebeurd? Ik vond het leuk. Je hoeft niet altijd tegen spelers in te gaan. Ten tweede, zoals ik al zei over wedstrijden, de verdomde jeep is veel te op. De vijand kan ongeveer 4 ronden wachten om de jeep te hebben en mijn verdediging en mij volledig te vernietigen! Dus nu verlies ik tonnen beoordeling en kan het niet meer terugkrijgen. Iedereen heeft het, kom op! Ik kan het ook nooit krijgen. Zelfs landmijnen houden het niet tegen! bijna onoverwinnelijk
Daar gaan we. Ik zag dat mijn eerste bericht was verwijderd. Heb ik jullie betrapt op een scam of zo? Als ik een pvp-wedstrijd speel tegen een tegenstander van een hoger niveau. Als hij kan zien dat hij gaat verliezen. Mijn spel crasht en ik verlies. Hoe vreemd is het dat het 9 van de 10 wedstrijden die ik speel gebeurt? Hoezo? Los dit probleem op of de 1-sterren zullen nooit ophouden te komen. Belachelijk schaamteloos bedrog en ik vraag me af waarom het niet is opgelost? Laat me niet speculeren. Is net weer gebeurd. 3 PVP-wedstrijden gespeeld en alle 3 keer verloren door crash.
Goed spel!